Familiehytta har desidert flest bloggere blant sine kunder. Ja, noen lurer faktisk på om vi lager disse selv da det er så mye positiv omtale. Dette har heller ikke gått media forbi. For et par mnd siden hadde Hytteliv en interessant artikkel om blogging blant hyttebyggere. De har blant annet fulgt en av våre kunders bloggeprosess fra den spede begynnelse til overlevering av hytta fant sted i september. Det Hytteliv også var inne på i sin artikkel var at nå hadde forbrukeren igjen overtatt makten gjennom blogging. Som sagt ser vi meget positivt på våre kunders blogging og legger link til de vi ser. Vi liker virkelig at våre kunder deler sine erfaringer med oss på nettet. Men når dette er sagt må vi også få gi utrykk for at vi også ser enkelte kanskje faller for fristelsen til å benytte dette nye mediet til å spre negativitet, kanskje i håp om å få særfordeler. Vi kan forsikre alle våre kunder om at vi gir alle samme høye service uansett om man blogger eller ikke. Men saker som framstilles på feil grunnlag liker vi ikke. Vi ser at enkelte er raske til å framheve negative hendelser og skyldlegge oss i Familiehytta, selv om det kanskje er helt andre aktører som er den direkte årsaken. Uansett årsak, rydder vi opp i slike ting selv om dette ikke alltid framkommer på bloggene, desverre.
fredag 13. november 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
www.turebu-furutangen-syd.blogspot.com
SvarSlett